Blog

Organizarea unui eveniment corporate sau cu orice ocazie este ceva care va fi tinut minte pentru mult timp. Un eveniment poate aduce oamenii impreuna intr-un mod in care nimic altceva nu o poate face. Cu toate acestea, cel mai important lucru este sa planificati un eveniment de care sa se bucure invitatii dumneavoastra.

Planificarea unui eveniment poate fi destul de stresanta si nu este pentru toata lumea. Trebuie sa fiti capabil sa navigati prin diferitele decizii pe care va trebui sa le luati. Aici intervin serviciile noastre de catering in Bucuresti si avem so o locatie perfecta pentru orice eveniment aveti nevoie.

Angajarea unui planificator de evenimente reprezinta un cost suplimentar, dar se va dovedi mai putin costisitor. Planificatorul de evenimente este legatura, intermediarul dintre dumneavoastra (clientul) si toti ceilalti furnizori.

El sau ea are mai multe conexiuni si cunostinte in domeniu. In acest fel, veti obtine servicii mai bune pentru mai putini bani. In zilele noastre, exista si pachete speciale pentru organizatorii de evenimente profesionisti. Alegand serviciile Skybar puteti economisi pana la 30% sau mai mult din intreaga factura.

firma catering bucuresti

Vom lucra cu dumneavoastra pentru a crea un program personalizat care sa cuprinda toate aspectele unui eveniment de succes de networking de afaceri. In primul rand, vom sta de vorba cu dvs. si vom discuta cu dvs. despre toate obiectivele si sperantele dvs. pentru evenimentul dvs., astfel incat sa ne putem adapta cat mai bine serviciile noastre pentru a raspunde nevoilor dvs. specifice.

Impreuna, vom stabili cat de multi bani doriti sa cheltuiti pentru eveniment si, de asemenea, vom sublinia fiecare detaliu, cum ar fi dimensiunea listei de invitati si alte cerinte. De acolo, vom negocia preturi corecte cu reteaua noastra vasta de furnizori de servicii talentati, specializati in organizarea de evenimente ca si al dumneavoastra – totul in timp ce ne incadram in bugetul pe care l-ati stabilit!

Ne incepem colaborarea cu o discutie indelungata pentru a va identifica nevoile, iar dumneavoastra veti juca un rol activ in acest proces. Urmatorul pas va fi crearea unui buget pentru evenimentul dvs. care sa includa toate cheltuielile posibile, indiferent daca este vorba de o intalnire de afaceri, corporativa sau sociala.

Pe tot parcursul procesului, va vom tine la curent cu modul in care decurg lucrurile si cu furnizorii pe care am reusit sa ii gasim. Cand vine vorba de detalii precum aranjarea locurilor sau chiar decoratiunile florale, veti avea parte de atentia noastra totala.

In ceea ce priveste calendarul, daca aveti nevoie de rezultate la timp, puteti opta pentru ca noi sa lucram de la inceput pana la sfarsit – dar daca nu, nu ezitati sa ne sunati atunci cand ati lasat lucrurile la jumatatea drumului si vom continua de acolo! Desi multi dintre concurentii nostri nu sunt la curent cu tendintele din industrie la fel de mult ca noi, va garantam o manopera de calitate la un pret care nu va va face o gaura in buzunar.

Alege Skybar, un rooftop superb cu un view deasupra Bucurestiului pentru organizarea unui eveniment de workshop, corporate sau poate chiar evenimente speciale de genul: zile de nastere, cununie sau chiar botezul copilului dvs.