Detineti sau administrati un restaurant, un supermarket, o benzinarie sau chiar un magazin de cartier? In aceste conditii, odata cu instalarea verii si temperaturilor ridicate, cu siguranta observati o schimbare in preferintele clientilor dumneavoastra.
Daca pana acum acestia optau pentru bauturi la temperatura camerei, in concordanta cu clima ceva mai rece de afara, in prezent ei incep lista de cumparaturi sau masa servita la restaurant cu o apa, un suc sau o bere rece. Pentru a corela cererea cu oferta, dar si din alte motive pe care le vom detalia in continuare, aveti nevoie sa va dotati unitatea de alimentatie publica gestionata cu cel putin o vitrina de bauturi.
Dupa cum ii spune si numele, o vitrina de bauturi are mai multe roluri. In primul rand, aceasta pastreaza apa, sucurile si bauturile alcoolice, fie ca vorbim despre bere sau vin, la o temperatura constant scazuta, optima pentru consum imediat. In al doilea rand, ele reprezinta o modalitate eleganta si eficienta de prezentare pentru clienti, care observa toata oferta si isi pot alege produsul dorit. Nu in ultimul rand, un astfel de echipament este de ajutor si pentru personalul restaurantului sau magazinului, garantand accesul usor si rapid la sticlele pe care trebuie sa le inmaneze consumatorilor.
Insa, poate cel mai important, o vitrina de bauturi, precum cele comercializate de Fresco Expert, poate spori in mod semnificativ profiturile business-ului dumneavoastra. Achizitionarea unei bauturi reci reprezinta, de cele mai multe ori, o decizie impulsiva, prin urmare nu in totalitate rationala, bazata fie pe sete, fie pe pofta, doua dintre instinctele primare ale oamenilor.
Pe perioada verii, cand temperaturile pot atinge chiar si 35-40 de grade Celsius, acestia tanjesc mai degraba dupa racorire decat dupa gustul deosebit al apei, sucului sau berii, prin urmare vor cumpara o doza la 0,25 L sau 0,33 L ori o sticla la 0,5 L, chiar daca adaosul practicat de unitatea dumneavoastra este unul ridicat.
In Statele Unite ale Americii, se intampla de multe ori ca, la benzinarii sau supermarket-uri, pretul unei sticle de Coca-Cola la 0,5 L, de la frigider, sa fie mai mare decat al unei sticle de 2 L din acelasi produs, de pe raft. Aparentul paradox se explica atat prin consumul de energie electrica necesar racirii sticlei mai mici, insa mai ales prin aceasta impulsivitate a cumparatorilor, care vor cumpara respectivul produs indiferent de pret, pentru ca le ofera un beneficiu instantaneu: potolirea setei. In marketing, acest concept se numeste „instant gratification” si, dupa cum se poate observa, are un pret, atat la propriu, cat si la figurat.
In oferta Fresco Expert, furnizor care sustine geniul in bucatariile profesionale din Romania inca din anul 1992, gasiti numeroase modele de vitrina de bauturi. Acestea provin exclusiv de la branduri renumite la nivel international, avand astfel garantia calitatii, fiabilitatii si a unei durate indelungate de viata, au o capacitate de pana la 1.200 de litri si sunt insotite de garantie Base Care inclusa in pret (montaj, 12 luni piese de schimb si manopera). Mai mult, unele dintre acestea sunt disponibile cu reduceri semnificative, pentru ca bugetul afacerii dumneavoastra sa nu fie afectat, intr-una dintre cele mai dificile perioade traversate de industria ospitalitatii.