Blog

Dacă ați visat întotdeauna să renunțați la locul de muncă de zi cu zi și să obțineți independență devenind propriul dvs. șef, iată un ghid pas cu pas cu tot ce trebuie să știți pentru ca visul tău să devină realitate.

Cercetează-ți ideea

Dacă aveți deja o idee pentru o afacere mică, sunteți înaintea jocului. Cu toate acestea, o idee este doar sămânța; primul pas în a începe afacerea dvs. este să stabiliți dacă există o piață pentru ideea dvs. Câteva întrebări la care trebuie să răspundeți în timpul fazei de cercetare de piață a dezvoltării afacerii includ:

  • Cine este publicul destinat produsului sau serviciului dvs.?
  • Cam cât de mare este acest public destinat? Ce procent din public este deservit deja de o altă companie?
  • Care sunt datele demografice ale publicului dorit, inclusiv nivelul veniturilor și rata ocupării forței de muncă? Unde locuiesc clienții dvs.?
  • Produsul sau serviciul dvs. oferă beneficii clienților sau soluționează o problemă?
  • Alte companii oferă deja produse sau servicii similare? Cât taxează?
  • Ce avantaj competitiv poate oferi afacerea dvs. față de companii similare?

Poate că știți deja răspunsurile la unele dintre aceste întrebări, dar probabil că va trebui să faceți anumite informații folosind metode de cercetare de piață, cum ar fi sondaje, focus grupuri și interviuri. De asemenea, va trebui să efectuați o analiză competitivă aprofundată a afacerilor similare de pe piață.

Scrieți un plan de afaceri

Faza de cercetare este locul în care vă concretizați ideea – acum este timpul să o puneți pe hârtie. Dacă în prezent nu intenționați să solicitați finanțare la o bancă tradițională, planul dvs. de afaceri inițial poate fi relativ simplu, un plan de afaceri de bază ar trebui să includă următoarele secțiuni:

Viziune: În această secțiune, descrieți conceptul dvs. de afaceri și planurile pentru viitor. Detaliiți tipul de afacere pe care îl construiți, cum doriți să crească în anul următor și unde intenționați să fiți în cinci ani.

Misiune: Aici, detaliați produsele și serviciile pe care intenționați să le furnizați, identificați-vă piața țintă și descrieți propunerea dvs. unică de vânzare – ceea ce veți oferi pe care concurenții dvs. nu o fac. Rețineți dacă veți fi o companie de acasă care vinde în principal online sau veți avea un spațiu.

Strategia de stabilire a prețurilor: Cât veți percepe pentru produsele sau serviciile dvs.? Va trebui să stabiliți o rată competitivă care să atragă clienții, permițându-vă totodată să obțineți un profit. Această secțiune ar trebui să proiecteze, de asemenea, veniturile și cheltuielile companiei dvs.

Marketing și publicitate: descrieți canalele pe care intenționați să le utilizați pentru a informa oamenii despre noua dvs. afacere. Luați în considerare atât strategiile de marketing digitale și tradiționale, cât și recomandările clienților. Luați în calcul colaborarea cu o agenție de publicitate, așa cum sunt cei de la sicmedia.ro, formată dintr-o echipa dedicată și specializată în web design, optimizare seo, marketing, care vă poate fi de ajutor în dezvoltarea businessului.

Obiective: Cum vei măsura succesul? Această secțiune ar trebui să enumere mai multe obiective măsurabile, specifice timpului, cum ar fi un obiectiv vizat pentru primul an sau un punct de referință pentru numărul de clienți pe care doriți să-i atingeți în primele șase luni. Includeți potențiale provocări cu care vă veți confrunta în atingerea acestor obiective și strategii pentru a depăși aceste obstacole.

Planuri de acțiune: detaliați pașii pe care îi veți face pentru a vă atinge obiectivele.

Creați un buget

Fie că intenționați să minimizați cheltuielile cu o abordare slabă de pornire, fie că ați economisit deja capitalul pentru a vă lansa afacerea, estimați costurile asociate cu pornirea și administrarea acesteia.

Creați o prezență online

După înregistrarea numelui de domeniu, configurați un site web pentru afacerea dvs. De creare site web puteți apela la o agenție de web design. Pentru a construi o prezență online puternică, trebuie să luați în considerare întreaga gamă de servicii pe care o companie profesională de design web le poate oferi. O companie de design web de top va avea grijă de problemele și complicațiile pe care le implică construirea unei pagini web ușor de utilizat, cu trafic intens.

Începeți să vă promovați noua afacere

Dacă doriți să aveți o afacere mică de succes, obișnuiți-vă să le spuneți tuturor celor pe care îi întâlniți despre noua dvs. afacere.

Anunțați-vă noua afacere pe rețelele de socializare și cereți prietenilor, cunoștințelor și potențialilor clienți să vă urmeze paginile de afaceri. Conduceți trafic către site-ul dvs. web promovând vânzări sau partajând conținut legat de industria dvs.

 

BY:

[email protected]

Succes Grup este o companie specializata in activitati de presa si PR, software, marketing, consultanta si nu numai!Echipa este formata din specialisti din domeniu, aflati intr-o...