Locuinta veche este deja istorie si o noua viata se arata la orizont. Dar foarte multi oameni aleg sa mearga mai departe alaturi de obiectele de care s-au folosit si chiar atasat de-a lungul timpului, astfel ca aleg sa le pastreze, in caz de relocari locuinte. Si pentru ca este foarte dificila aceasta etapa, se impun cateva aspecte de care acestia sa tina cont.
O firma de mutari mobila este cea mai indicata
Prima varianta care ar trebui sa fie luata in considerare este aceea a unor firme de mutari mobila care sa se ocupe de tot procedeul: impachetare, transport si relocare, totul fara o implicare activa a solicitantilor, deci fara grijile specifice. Aceste societati se ocupa de debarasare mobilier si avand in vedere ca fac asta de mult timp, au experienta in gestionarea tuturor aspectelor sau a eventualelor probleme care pot aparea in timpul mutarii efective.
Acestea asigura impachetarea in conditii de siguranta, in special a produselor fragile si transportul la destinatie. Pentru ca tot procedeul este „externalizat” este de luat in calcul atat in relocarea locuintelor, cat si a sediilor de firme sau a altor spatii.
Se fac liste cu lucrurile absolut necesare
In cazul in care se impune mutarea unui numar mare de cutii si a mobilierului, este necesar sa se stabileasca o perioada clara in care sa se desfasoare toata aceasta actiune. Se alege o data la care totul sa fie gata, iar aceasta ordine este benefica pe tot parcursul mutarii. Este bine de stiut ce ramane in vechiul spatiu si ce se va transfera in urmatorul.
Da, procedeul de selectie a obiectelor de care o familie s-a folosit mai mult timp poate starni emotii neplacute si poate fi ingreunat. Inainte de mutare, toti membri familiei isi vor face liste cu obiectele pe care vor sa le pastreze cu adevarat, avandu-se in vedere folosinta acestora sau importanta emotionala. De asemenea, se va tine cont de acele piese care nu se regasesc in noua locuinta (spre exemplu, poate va fi nevoie de un birou pentru copii sau chiar de un pat, pana la noi achizitii).
Impachetarea se face in functie de anumite criterii
In cazul in care se incepe activitatea la job imediat dupa mutare, FastMoving.ro vine in ajutor si recomanda sa se ia in calcul ca hainele sau obiectele necesare sa fie asezate intr-o cutie separata care sa fie usor de gasit si la fel de usor de despachetat. In acest sens, se pot depozita in saci menajeri impreuna cu umerasele aferente, pentru a putea fi despachetate rapid si asezate in dressing. La fel se va intampla si cu piesele de imbracaminte, incaltaminte, accesoriile sau articolele de ingrijire care vor fi utilizate din prima noapte de sedere in noua locuinta. Si acestea se vor depune impreuna intr-o cutie care sa fie la indemana.
Relocarea este un pas decisiv in viata unui om, de aceea este important sa fie luate cele mai bune decizii, cu calm si cu multa rabdare. Intr-o noua casa se incepe o noua viata, in care se vor crea momente memorabile.